Monday, 12 July 2010

Pollycraft Monday Challenge #52 - Bold & Bright...

Good Morning...
Hope you all had a fantastic wk end and enjoyed the gorgeous weather. We were out on a hag do (stag and hen do all in one) Saturday night, we all had to dress as OAP's...it was the cheapest outfits we have ever bought!! Lol The local charity shops will certainly have done well...
A couple of pics below, no doubt will give you a good giggle!!!
****************************************
It's time for a new challenge over on the Pollycraft Monday challenge blog and it was my turn to choose the theme.
The theme I chose is:-
''Bold & Bright''
I am also sponsoring the challenge in celebration of opening my own on-line store. The lucky winner will receive a £10 voucher including free P&P.
I also have another £10 voucher up for grabs in a candy draw, please see the post pinned to the top of my blog.
For my card I used one of the ''Critters & Cogs'' range from Pollycraft called ''Cogcake'' together with MME papers.


Here's a couple of pics from Sat night....Rofl ;-)

Hugs Emma x

7 comments:

Moni said...

Hi hun, fab card as always, love the colour combo. Great pics it seems you had fab time! I will post your on-line shop on my blog today when I come from work! Enjoy your day! Hugs;moni

Craftyanny said...

Great card Emma.
Just think, that's what you'll look like in years to come lol

Vicky said...

LMFAO thats SOOOO COOOOOOOL Emma, I love your outfits very now....... LMAO. Thank you for giving me a good laugh hun, I needed it lol. Your card is fab as always by the way......sorry but I've still got yr granny image in my head he he he he. Hope you all had a fab time, its certainly looks as though you, although by the looks of some old bloke he got rather legless......sorry for the pun there lol. Take care hun....or should I say Granny Emma lol.

Lotsa hugs Vicky xxx

Juls said...

stunning! Love the colours and all the layers! Husg juls

cockney blonde said...

Fetching photos, lol, x

Sparkle said...

Such a lovely card!

Marcea said...

omg you look fab hun .... glad to see you managed some more use from the same outfit from our last coffee/craft outing!! Hope to catch up soon .... sorry I havent had chance to reply to your last email .... been on my jollies!! Good luck with your online store - will pop over and pay you a visit .... need some more card blanks so hope yoiu have some in stock that we were chatting about xxx